Jak oni trenują - Anna Kiełbasińska - sprint

Jak oni trenują - Anna Kiełbasińska - sprint

Prezentujemy kolejny przykładowy trening naszej czołowej zawodniczki, kolejnej sprinterki, Młodzieżowej Mistrzyni Europy z 2011 roku, wielokrotnej medalistki mistrzostw kraju, Olimpijki - Anny Kiełbasińskiej.

W ubiegłych sezonach czołowa sprinterka kraju na 100 i 200 metrów. Z powodzeniem także startowała na 400 metrów, by teraz startować na dystansach płotkarskich.

Przykładowy trening z połowy grudnia:

Poniedziałek - Ćw. Siły +szybkość; BC1-9'; rozciąganie.
Siłownia: Pajacyk, Przysiad, Suwnica, Dwugłowe uda, Wyciskanie.

Hala:
Plotki marsze (zakroczna/atak/środek) naprzemiennie z rzutami piłką lekarska 3kg 5+5 (przód/tył/z wyskoku), Rytm, Start z pochylenia, 
3plotki; 2x30m; 40m; Roztruchtanie+rozciaganie

Wtorek -
Siła biegowa + wytrzymałość szybkosciowa, Skip A do 80m,
Rytm, Rozgrzewka w truchcie na płotkach; Przebieżka,
Start z pochylenia, Plotki: 1pł, 3x3pł, 2x6pł, 80m, 100m, 80m, 
Roztruchtanie + rozciąganie

Środa -
Wybieganie: BC1-10', Rozciąganie, Wielskoki,
Skip B na płotkach 4x4pł,
Wybieganie: 300m, 300m, 250m, 300m, 250m,
Płotki marsze

Czwartek -
Siłownia: Pajacyk, Przysiad, Suwnica, Brzuch 4x30(skośny i prosty), Grzbiet 3x8 (prawa i lewa strona razem 16), Grzbiet 10x5kg, Podciąganie 2x7, Dwugłowe uda maszyna, Wyciskanie

Hala: Marsze na płotkach, Rzuty piłka lekarska pomiędzy marszami na plotkach 10x3kg (przód/tył/z wyskoku), 5xSkip B na 8plotkach, Szybkość na płotkach

Piątek -
Wytrzymałość szybkościowa + skoczność: BC1-8', Rozciąganie, Skoczność: 10x w dal z msc 4x3-skok do wybiegu, Zakroczna na płotkach, 3x5-skok do wybiegu, Atak na płotkach, 2x7-skok do wybiegu, 4xskip B na 8płotkach

Wytrzymałość szybkościowa: Rytm ok. 60m, 2x start z pochylenia, Rozgrzewka na płotkach: 1pł, 3pł, 3x6pł, Trucht + rozciąganie

Sobota -
Wybieganie BC1-20', SkipA 20m, SkipB 20m, 10-skok-wybieg, 3x 40m, Rytm
Wybieganie: 3'-2'-1' p.3-4 2'-1'-30"

Trening opublikowany został dzięki uprzejmości zawodniczki.

* Prezentowane treningi mają jedynie charakter informacyjny, pokazowy i celowo nie zawierają w sobie czasów i innych szczegółów. Każdy zawodnik i jego trening to kwestia indywidualna, powielanie treningów i niedostosowanie go do osobistych predyspozycji może negatywnie wpłynąć na zawodnika.

Artykuły z tej serii

Powiązane artykuły

do góry