Jak oni trenują - Michał Galikowski - sprint

Jak oni trenują - Michał Galikowski - sprint

Po przykładowych treningach naszych sprinterek, pora na mała zmianę i publikację treningu czołowego juniora młodszego kraju. Michał Galikowski to wielokrotny medalista mistrzostw kraju, a także reprezentant Polski.

Galikowski to m. in. złoty medalista Małego Memoriału Janusza Kusocińskiego na 300 metrów przez z Słubic z 2012 roku, mistrz Polski w hali w ośmioboju juniorów młodszych czy reprezentant kraju na kilku imprezach międzynarodowych.

Poniedziałek:

SIŁA:
-ćwiczenia na pasach TRX i poduszkach stabilizacyjnych

Wtorek:

SZYBKOŚĆ:
-rozgrzewka (10-15min truchtu + 20min rozciągania) -"pędzel" płotkarski po 3-4 razy na nogę
- 5x atak/zakrok na jeden krok
- luźne rytmy 5x 60m z plotkami na krótszym rozstawie
- 2x dobieg, 2x 3pł
- rozciąganie

Środa:

WYTRZYMAŁOŚĆ
- 10min truchtu + 3min szybkiego biegu na bieżni (ok. 980-1010m)
- rozciąganie 15min
- 6x interwał (jedna seria: 100m na 75% możliwosci, 100m truchtu, 100m stopniowo przyśpieszane do 90-95%)
- rozciąganie
- basen: min. 10x 25m kraul/żabka

Czwartek:

WOLNE

Piątek:

TYCZKA
- rozgrzewka
- elementy techniki - skok o tyczce + skoki konkursowe
- rozciąganie 15min

Sobota:

- rozgrzewka
- technika skoku wzwyż
- akrobatyka (salta, przerzuty w przód/w tył, rundaki, stanie na rękach, drążek itd.)
- yoga

Niedziela:

WOLNA

Trening opublikowany został dzięki uprzejmości zawodnika.

* Prezentowane treningi mają jedynie charakter informacyjny, pokazowy i celowo nie zawierają w sobie czasów i innych szczegółów. Każdy zawodnik i jego trening to kwestia indywidualna, powielanie treningów i niedostosowanie go do osobistych predyspozycji może negatywnie wpłynąć na zawodnika.

Powiązane artykuły

do góry