Jak oni trenują - Magdalena Żebrowska - skok w dal

Jak oni trenują - Magdalena Żebrowska - skok w dal

Magdalena Żebrowska, to kolejna zawodniczka, która zdradza nam swój przykładowy trening w obecnym okresie treningowym. Trenowana przez Bartosza Witkowskiego zawodniczka jest wielokrotną medalistką mistrzostw kraju w skoku w dal.

Magdalena Żebrowska, to kolejna zawodniczka, która zdradza nam swój przykładowy trening w obecnym okresie treningowym. Trenowana przez Bartosza Witkowskiego zawodniczka jest wielokrotną medalistką mistrzostw kraju w skoku w dal.

Przykładowy trening. Całość dzięki uprzejmości samej zawodniczki i trenera.

Poniedziałek: szybkość (elementy szybkościowe, biegi z wyłączeniem, biegi na listwach) + skoczność

Wtorek: siłownia (pajacyki, zarzut, przysiady, wyciskanie w leżeniu, przysiad bułgarskie, wspięcia, wyskoki wolne, nożyce, brzuchy, grzbiety, + rytmy

Środa: wytrzymałość szybkościowa 6x120m

Czwartek: siła biegowa, skipy na odcinkach, biegi z obciążeniem, wieloskoki LLPP, żabki, rytmy

Piątek: siłownia (pajacyki, rwanie, przysiady z przodu, wstępowanie ławeczka, wyskoki ławeczka, wejście do wymachowej, wyskoki 1/2P, podskoki A, ćwiczenia na atlasie, rytmy)

Sobota: skoczność - skip skoczny pod górkę i podskoki obunóż przodem pod górkę, wyskoki w biegu, wieloskoki LP, NP, NL, skok w dal z miejsca, rytmy falowe jednokrokowe, trzykrokowe do piachu, rytmy ze spadochronem i bez.

Dodatkowo codziennie dochodzi stabilizacja, ćwiczenia na piłce i togu

* Prezentowane treningi mają jedynie charakter informacyjny, pokazowy i celowo nie zawierają w sobie czasów i innych szczegółów. Każdy zawodnik i jego trening to kwestia indywidualna, powielanie treningów i niedostosowanie go do osobistych predyspozycji może negatywnie wpłynąć na zawodnika.

Powiązane artykuły

do góry