"Dieta i trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość"

"Dieta i trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość"

Silna wola i ciężki trening fizyczny nie wystarczą, by osiągnąć maksimum możliwości sportowych. Najlepsi sportowcy korzystają z fachowej wiedzy dietetyków.

Dieta i trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość

Katarzyna Biłous

978-83-7788-659-5

Cena 39,90 zł

Seria wydawnicza: Samo Sedno, 2016 rok (www.SamoSedno.com.pl)
Wydawnictwo Edgard

Kup teraz!

Katarzyna Biłous na co dzień wspiera maratończyków, ultramaratończyków, triatlonistów, a także sportowców amatorów. W książce Dieta i trening prezentuje przykłady gotowych jadłospisów, które pozwolą kontrolować masę ciała w zależności od poziomu intensywności wysiłku. Podpowiada również, jak samodzielnie stworzyć indywidualny plan żywieniowy dostosowany do twoich potrzeb – przed treningiem i w jego trakcie, na zawodach i po nich. Dzięki profesjonalnym wskazówkom autorki książki zredukujesz tkankę tłuszczową oraz zbudujesz masę mięśniową, a także wypracujesz nowe nawyki żywieniowe, które przyniosą korzyści dla twojej sprawności fizycznej, zdrowia i samopoczucia.

Dzięki poradnikowi:
- precyzyjnie ustalisz, ile i jak jeść, aby w pełni wykorzystać naturalny potencjał,
- poznasz najważniejsze zasady żywieniowe, które pomagają zregenerować organizm po zawodach i wzmacniają odporność,
- odkryjesz skuteczne sposoby, jak uniknąć odwodnienia i zakwaszenia organizmu,
- dowiesz się, na co zwracać uwagę podczas zakupów oraz jakie przekąski wybierać.

Ciało sportowca jest jak silnik – by osiągać jak najlepsze wyniki potrzebuje nie tylko wytrzymałych rozwiązań konstrukcyjnych, lecz także doskonale dobranego paliwa. Ta książka daje przepisy na przygotowanie mieszanki dającej maksimum mocy wtedy, kiedy jej właśnie potrzebujesz.
Marek Dudziński, redaktor naczelny magazynu „Runner's World”

Uzupełniając swój trening o odpowiednia dietę, zacząłem rozumieć, czym jest „paliwo” dla długodystansowca w triatlonie. Wcześniej jadłem produkty powszechnie uważane za zdrowe, ale dopiero odpowiednie zbilansowanie posiłków pomogło mi osiągnąć docelową wagę startową. Dzięki książce Kasi możesz w prosty sposób zrozumieć, czego potrzebuje organizm sportowca. Polecam.
Kacper Adam, Mistrz Polski dystansu Half Ironman, z rekordem
życiowym 3 h 51 m

O autorce:
Katarzyna Biłous – dyplomowany specjalista dietetyk, trener żywienia w dyscyplinach wytrzymałościowych, terapeuta zaburzeń odżywiania. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki, założycielka poradni dietetycznej DietoVita.pl. Kilkukrotna zwyciężczyni biegów górskich na orientację. Publikowała artykuły m.in. w czasopismach „Runner’s World”, „Women’s Health” oraz serwisie TreningBiegacza.pl. Prowadziła warsztaty dla uczestników wielu największych wydarzeń sportowych w Polsce.

Poradnik polecają:

stopka Edgard

Kup teraz!

Artykuły z tej serii

do góry