zbieg

Leniwy biegacz - Gdy bardzo się nie chce

Mojemu dzisiejszemu wyjściu na trening towarzyszył stan, który towarzyszy pewnie także większości początkujących biegaczy, czyli stan totalnego NIE-CHCE-MI-SIĘ...

Karolina

Leniwy biegacz - Pobiec dla Karoliny

Wierzę w to, że dobre uczynki do nas wracają... i jest tak w przypadku Karoliny. Nie znam jej, informację o jej chorobie znalazłem w internecie. Przez kilka lat była wolontariuszką podczas imprez biegowych w Poznaniu, teraz gdy dosięgła jej choroba biegacze postanowili pomóc.

GeekPhilosopher.com

Leniwy biegacz - Pierwsze wyjście

Powiedziało się "A", trzeba powiedzieć "B" - jeśli jesteśmy zdrowi i nie mamy żadnych przeciwskazań do biegania, wychodzimy na pierwszy trening! Razem, bo przecież nic tak nie motywuje jak biegowi przyjaciele. Chyba mogę na Was liczyć?

GeekPhilosopher.com

Leniwy biegacz - Będę biegał!

Gdybym 1 stycznia, zgodnie z noworocznym postanowieniem, zaczął regularnie biegać - dziś byłbym szczuplejszy, zdrowszy, wytrzymalszy... No tak, ale jak to zwykle bywa noworoczne postanowienie nie przetrwało próby czasu... A wszystko dlatego, że deszcz, że śnieg, że zimno, że ślisko... Oj, ciężko opuścić swoją strefę komfortu, dobrze chociaż, że z tego powodu nie mam specjalnych wyrzutów sumienia! ;)

Biegać każdy może: od 130 kg do maratonu w 15 miesięcy

Biegać każdy może: od 130 kg do maratonu w 15 miesięcy

Już od dłuższego czasu zbierałem się w sobie, żeby opisać swoją historię. Być może ktoś kto to przeczyta, postanowi zmienić coś w swoim życiu. Jeżeli znajdzie się chociaż jedna taka osoba, będzie to oznaczało, że było warto spędzić kilka godzin przed monitorem, żeby to wszystko spisać. Zacznijmy jednak od początku.

Ćwiczenia mięśni grzbietu oraz mięśni brzucha

Ćwiczenia mięśni grzbietu oraz mięśni brzucha

Mięsnie grzbietu i mięśnie brzucha to często zaniedbywane partie naszego ciała. Jednak by dobrze biegać i unikać kontuzji, powinniśmy zadbać i o nie stosując różne rodzaje ćwiczeń mających na celu ich wzmocnienie. 

Przegoń niepogodę i biegaj nawet w najchłodniejsze zimowe dni!

Przegoń niepogodę i biegaj nawet w najchłodniejsze zimowe dni!

Krótkie dni, wiatr i niska temperatura – kiedy zaczniesz biec, momentalnie zapomnisz o panującej aurze. Wielu biegaczy nawet świadomie wybiera trening w chłodniejszych warunkach, czerpiąc z niego prawdziwą przyjemność.

Kilka wskazówek dla biegających zimą

Kilka wskazówek dla biegających zimą

Spadająca temperatura i coraz gorsza pogoda potrafią zniechęcić do wyjścia na dwór by pobiegać. Nie zapadajmy jednak przedwcześnie w sen zimowy – są na to rady!

Ćwiczenia stabilizacyjne

Ćwiczenia stabilizacyjne

Ćwiczenia stabilizacyjne są stosowane w wielu dyscyplinach sportowych. Ćwiczenia te mają na celu wzmocnienie mięśni głębokich naszego ciała.

Jak i czy trenować po czterdziestce?

Jak i czy trenować po czterdziestce?

Bieganie to jedno z bardziej efektywnych metod poprawienia swojego stanu zdrowia. Regularne bieganie pomaga naszemu sercu oraz pozostałym mięśniom.

Następna strona
do góry