emo Ból podczas biegania

Witam serdecznie.
 
Mam dość poważny problem z piszczelami podczas biegu.Postaram się w skrócie opisać co mi dokładnie dolega i jak wyglądało leczenie.
 
Mam 26 lat sport uprawiam od urodzenia do 20 roku życiagrałem zawodowo w piłkę ręczną. Podczas jednego z treningów poczułem piekący
ból w piszczelach po 2 tyg masażów i leków przeszło. Po mniej więcej 2
miesiącach problem wrócił do takiego stopnia, że już nie mogłem grać i zostałem
wyrzucony z klubu. Po ciężkich walkach które toczę do dzisiaj odwiedziłem już
12 fizjoterapeutów 5 osteopatów 3 ortopedów 1 Neurologa 1 Chirurg Naczyniowy
Badanie jakie miałem to obszerne Badania krwi USG, UDP , RTG, oraz RM I TM
(kręgosłupa) . Po zabiegach takich jak masaże, terapia manualna, uderzeniówka,
Suche igłowanie, krioterapia, Pinoterapia, Taping. Zwróiclem się także to
wysokiej klasy trenerów gdzie postawiłem na zła sylwetkę podczas biegu fakt
była (mocne pochylenie do przodu) poprawiłem ten błąd lecz problem nie zniknął
Kupiłem także profejonalne buty do biegania w sklepie dla biegaczy z wkładkami
i to nie pomogło. Obecny dystans, który mogę od 6 lat przebiec do max 2 km po
twardej nawierzchni lub (ale to naprawdę rzadko) 10 km po polnych ścieżkach. Po
takim dystansie moja stopa nie jest w stanie zrobić zgięcia Grzbietowego
piszczele są opuchnięte, palą jak żar i potężnie kłują Nogi z każdym metrem są
coraz cięższe jak by były wypełniane ołowiem  oraz wszelkiego rodzaju punktowe naciski,rolowanie oraz masaż po treningu biegowym jest niesamowicie bolesny.
 
Proszę was wszystkich o pomoc bo naprawdę trenuje i chcędalej to robić tylko jedynie czego mi brakuje to bieganie czy też dłuższe spacery
czy jest ktoś kto może mi doradzić co jeszcze mogę zrobić? Wydałem już potężne
pieniądze na leczenie tego cholerstwa a nic się nie zmieniło. 

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Ból podczas biegania

Moje rady:1. Najlepszym doradcą będzie doświadczony, biegający lekarz.2. Zwróć uwagę na podstawy. Czy ważysz odpowiednio do wzrostu? Czy odżywiasz się odpowiednio? Czy śpisz wystarczająco i dobrze? Jeżeli odpowiedź na jedno z tych pytań jest nie to zmień to.3. Zwróć uwagę na prawidłowy trening. Biegaj odpowiednio do możliwości.4. Jeżeli to nie pomoże to rozważ krótką przerwę w treningach ale staraj się żyć zdrowo.5. Nie używaj alkoholu, narkotyków i nie pal papierosów.O mnie: Biegam codziennie średnio ok 10km na dzień. Biegam od 64 lat. Pracuję fizycznie na pełnym etacie. Jestem bezwzględnie zdrowy. Nic mi nie dolega. Tobie również życzę zdrowia i wszelkiej pomyślności.
...

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Stronę wygenerowano w 0.175 sekundy.

do góry