emo CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

WITAMY !
To wątek nowej grupy biegaczy. Szczegóły o nas na stronie Klubu Ludzi Aktywnych Zabiegani Częstochowa www.zabiegani.czest.pl
Chcemy propagować bieganie jako najprostszą formę aktywnego wypoczynku itp. Jesteśmy otwarci i w naszych szeregach jest miejsce dla Każdego. Zależy nam na zjednoczeniu jak największej liczby biegaczy i nie tylko. Wszystkich którzy uważają, że *bieganie to nie tylko szybsze przebieranie nogami* Planujemy wspólne bieganie i organizowanie wyjazdów na zawody, wymianę doświadczeń i koleżeńską pomoc, by bieganie sprawiało nam maksimum przyjemności. Ponieważ "w jedności siła" marzymy, iż wspólnym wysiłkiem uda nam się sprawić, że i Częstochowa zaistnieje w przyszłości na mapie biegowej Polski.
Pozdrawiamy i zapraszamy.
"Bieganie moja pasją, czy uzależnieniem?" tete-bieganiemojapasja.blogspot.com

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

no proszę :D
też się cieszę jako jeden z członków grupy :D :D :D :D :!:

pozdro

PS. no to teraz czeka nas pierwsze poważne wyzwanie !! :twisted: :twisted: :twisted:
1:41:01 -półmaraton Chorzów 2013
0:46:00 -dycha - Szarlejka
04:04:00 -34. MW-2012
03:44:35 - 35. MW-2013
zabiegani.czest.pl

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

WITAMY !
.......
Ponieważ "w jedności siła" marzymy, iż wspólnym wysiłkiem uda nam się sprawić, że i Częstochowa zaistnieje w przyszłości na mapie biegowej Polski.
Pozdrawiamy i zapraszamy.

na mapie pielgrzymkowej i to nie tylko Polski już jest :wink: wiec nic nie stoi na przeszkodzie żeby zaistniała na mapie biegowej :wink:
1:41:01 -półmaraton Chorzów 2013
0:46:00 -dycha - Szarlejka
04:04:00 -34. MW-2012
03:44:35 - 35. MW-2013
zabiegani.czest.pl

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

no ale jak o bieganiu to ja za chwilę wychodzę na wierzchowisko :D może ktoś się przyłączy z tej wsi, bo jak na razie to patrzą tu na mnie jak na dziwoląga !!!! :twisted: :twisted: a jak wiadomo "nie wolno śmiać się z dziwolągów" :lol: :lol: :lol: :lol:
1:41:01 -półmaraton Chorzów 2013
0:46:00 -dycha - Szarlejka
04:04:00 -34. MW-2012
03:44:35 - 35. MW-2013
zabiegani.czest.pl

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

Mam 4 latka stażu biegoweg :D
Na dzień dzisiejszy 8482 km przebiegnięte w tym 38 startów w imprezach biegowych (z tego niestety tylko 1 w Częstochowie) Mam silną potrzebę obudzenia śpiących władz naszego miasta.

Od rozpoczęcia przygody z bieganiem ubyło mnie blisko 20kg.-niesamowite a wydawało mi się że dobrze wyglądam.

Zachęcam do wstąpowania w nasze skromne szeregi

Pozdr.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

Mam 4 latka stażu biegoweg :D
Na dzień dzisiejszy 8482 km przebiegnięte w tym 38 startów w imprezach biegowych (z tego niestety tylko 1 w Częstochowie) Mam silną potrzebę obudzenia śpiących władz naszego miasta.

Od rozpoczęcia przygody z bieganiem ubyło mnie blisko 20kg.-niesamowite a wydawało mi się że dobrze wyglądam.

Zachęcam do wstąpowania w nasze skromne szeregi
Biegam dziś na Stadionie CKS - 18_40÷20_00
Pozdr.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

witam

no to jazda!!! na calego!!! :lol:

skoro mamy sie przedstawic-:
"4" krzyzyk minal w zeszlym roku no i mnie wzielo :twisted:
dzis sprawdzilem od lipca '07 w nogach mam ponad 800km
startow niewiele [4 :roll: -chyba :?: ] zapalu checi b.duzo

wiec wszystko przede mna i zabieganymi :D

pozdrawiam

TOMEK

p.s. moze w sobote na 6:45
i pobiegniemy calym "tlumem"

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

damzac rocznik wyborowy '83...:) w sumie jestem tu najmlodszy stazem biegowym "biegam jeszcze w pieluszkach" no i najmniej znanym, niedawno bo dokladnie 1 kwietnia obchodzilem roczek gdy wrocilem do biegania... co było powowodem powrotu? - nie zdrowie, nie forma bo sporo jezdze na rowerze (mam na koncie kilka maratonow, jakies zawody i szykuje sie do kolejnych w tym roku) a mianowicie... i moze tu niektorych zaskocze... a praca dyplomowa ktora napisalem, z racji tego ze pisalem o turystyce aktywnej postanowilem sprobowac kazdego bedacego w moim zasiegu sportu... no i prawie po 5 latach przerwy az wstyd sie przyzanc - zapomnailo mi sie jak lubilem bieganie... wrocilem, kupilem buty i tak jakos zostalo... wspomne jeszcze ze wczesniej biegalem no ale za piłką.... do tej pory poznalem kilku fajnych ludzi...wybiegalem ok 400km w tym jakies 30km startowych, narazie biegam krotkie dystanse, 6-7 najlepiej mi leza zwlaszcza przelajowe... cel na ten rok jakas 12-13km... a w przyszlosci jesli chodzi o bieganie marzy mi sie maraton...
ps. wzory koszulek fajowe... my tez bedziemy mieli jakiegos zwierzaczka? czy walniemy logo-herb czestochowy i biala flage skoro cena nie gra roli... no i oczywiscie nick lub nazwisko:)
2KołaiPasja

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

właśnie zobaczyłem na liście startowej CM, że z boru mamy kolejne po sobie numery
ale kto wygra? czy kolejnosc wg numerow startowych :)

Po drodze zlapalem sie jeszcze na I Półmaraton Dąbrowski
www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=3&action=5&code=10464
moze ktos tez sie wybiera?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

boru napisał:
ale kto wygra? czy kolejnosc wg numerow startowych :)

8) wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że nie może być
inaczej :lol:

[b]Po drodze zlapalem sie jeszcze na I Półmaraton Dąbrowski
www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=3&action=5&code=10464
moze ktos tez sie wybiera?
[/b]
chyba Werdi coś myślał?

Aja znalazłem coś takiego ciekawego, no ale po maratonie trochę za wcześnie? "wesoła stówa" znowu sztafeta?

aksolotl1.home.pl/stowarzyszenie/index.p...view&id=27&Itemid=66
"Bieganie moja pasją, czy uzależnieniem?" tete-bieganiemojapasja.blogspot.com

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

CZĘSTOCHOWA - zabiegani.czest.pl

jestem dzisiaj na stadionie 18:30 - 20
wczoraj tez bylem do 19 ale Verdiego nie spotkalem
chyba sie spozniles?
Niestety byłem około 19_05 :oops:
Nawet troszkę z "fotogutem" polatałem. Wspomiał że dołączy niedługo do nas w sobotę na bialskiej.
Po drodze zlapalem sie jeszcze na I Półmaraton Dąbrowski
www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=3&action=5&code=10464
moze ktos tez sie wybiera?
Planowłem ale jestem bez formy :roll: Chiałbym to bardzo ale .... Na "złość" muszę "Agenta" pokazać na wystawie (Jest w Częstochowie) i w ten sam dzień akurat. Ale może coś wykombinuje?! :wink:
Za wiadomość dziękuje Bodecki, Renata S, rudamala, Arek D

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Moderatorzy: verdi  Kossak  

Stronę wygenerowano w 2.772 sekundy.

Zapraszamy do dodawania Imprez do kalendarza. Pomóż nam zbudować kompletną bazę imprez biegowych w Polsce! Dodaj imprezę
do góry